Khamis, 2 Januari 2014

SELAMAT TAHUN BARU 2014

Kejap je masa berlalu, pejam celik pejam celik dah masuk 2014... 
seperti baru je di ambang 2013... tapi hakikatnya dah 2014.
meningkat lagi umur ku setahun lagi.. wah wah dah mula terasa diri ini nk ke peringkat 'tua'..hehe
tapi xper biar tua di usia dan xbermakna tua di fizikal dan mental..Inshaallah.

masuk tahun baru, maka azam jg kena baru...
kenangan pahit di tahun 2013 jgn dikenang , sebaliknya dijadikan panduan dan pengajaran bagi diri ini utk meneruskan kehidupan yg lebih sihat, selamat dan bahagia.

Sempena tahun baru maka minda pun kena baru, semangat baru, harapan baru, rank baru, kehidupan baru, 'anak baru', fikiran baru, semuanya barulah.. pendek kata apa yg buruk di tahun lepas jgn di forwardkan ke tahun baru.. baik di tanam dan dibuang jauh2 supaya tidak lagi menghantui pemikiran kita pada tahun ini..


Tahun baru maka kenalah ada anak baru.. so bagi sesiapa yg berminat dan bersungguh2 utk menyertai part time business Shaklee mmg dialu-alukan, jom join saya dan ahli keluarga yg super oshem ini bagi membantu diri kita,keluarga dan agama.. Anda akan dibimbing sampai anda berjaya sehingga mencecah 4-6 angka.. jangan takut jika anda langsung tidak mengetahui mengenai Vitamin Shaklee kami sedia membantu anda smp anda memahami fungsi bagi setiap satu vitamin ini. 

PM saya jika anda berminat utk menyertai group best kami ini ye.
anda jgn segan dan malu blh What apps, sms, msg, call di talian 012-5584478 jika ingin mengetahui dengan lebih lanjut lagi k..


Semoga kita berjaya pada tahun 2014..amin.


Tiada ulasan: