Rabu, 7 Disember 2016

Kata-Kata Semangat Untuk Terus Berjaya

Di setiap kejayaan seseorang semestinya ada kata-kata semangat dari orang tersayang. Begitu juga dengan saya, bila perasaan kita tengah down atau bersedih merekalah yang selalu memberi galakan dan support untuk kita kembali bersemangat semula..

Antara kata-kata positif, kata-kata semangat yang selalu saya dengar.

"Setiap kali solat mak mesti doakan kejayaan untuk anak-anak mak."

"Inshallah selagi kita berusaha dan berusaha tanpa henti,Allah akan berikan ganjaran yang setimpal"

"Perbetulkan niat,setiap hari nak mulakan keje niatkan kerana Allah"

"InshaAllah klong boleh lakukan,ada sesuatu dalam diri klong yang perlu dikeluarkan"

"Buat sesuatu yang kita suka dan seronok,inshaallah keje kita akan lebih mudah"

"Kita bergerak bersama-sama dan berjaya bersama-sama, kejayaan bukan milik seorang tapi,milik kita semua"

"Ibu boleh buatnye! Chaiyok"


Ini antara kata-kata semangat dari orang yang tersayang untuk diri saya. Banyak lagi sebenarnya kata-kata semangat dari insan-insan tersayang disekeliling saya.

Insan-insan yang banyak menberi kata semangat,pendorong dan nasihat yang terbaik untuk diri saya.

Tanpa mereka, mak yang tersayang,adik-beradik tercinta,suami tersayang, upline,super upline,group dan rakan-rakan seperjuangan dalam team Naila,dan tak dilupakan 2orang buah hati saya,tanpa mereka ni saya dah hanyut dari Shaklee..

Saya bersyukur sangat sebab Saya dikelilingi insan-insan yang menyayangi saya. Mereka tidak pernah putus  menghantar dan mengungkapkan kata-kata semangat dan nasihat yang berguna pada saya.

Demi mereka saya akan teruskan perjuangan saya dalam Shaklee untuk membantu mereka yang memerlukan.

Semoga kejayaan yang bakal saya perolehi merupakan hadiah yang terbaik untuk mereka yang menyokong saya tanpa henti.Inshaallah...

SHAKLER DISTRIBUTOR & BUSINESS LEADER
Rabiatul 012-5584478


Tiada ulasan: