Khamis, 6 Februari 2014

YAKINLAH DENGAN SOYA ESP SHAKLEE!!! SEMEMANGNYA SOYA ASLI

Kenapa tajuk entri kali ni macam berbau KONTOVERSI lagi, sebenarnya sejak akhir-akhir ni ramai yang dok cakap ESP  Shaklee ni bukan asli/pure soyalah.. mai saya terangkan ESP SHAKLEE ni!!

Semua produk soya sama ke yang ada di pasaran sekarang ni??? Ke memang ada perbezaan antara ESP soya Shaklee dengan produk soya yang banyak ada dipasaran sekarang ni?? Sememangnya ada perbezaan antara soya yang ada dipasaran sekarang ni dengan ESP? Kenapa Soya ESP lebih berkualiti tinggi dan pastinya selamat berbanding dengan soya biasa??

Cara Pemprosesan SOYA yang terdapat dalam pasaran
Korang tahu tak, sesetengah soya diproses menggunakan alkohol. Cara iniakan menghilangkan isoflavine yang bermanfaat dan boleh mencemarkan soya itu sendiri bila bercampur dengan alkohol. - sebab tulah banyak rumors mengatakan soya tak elok untuk kesihatan kita. Tapi BERBEZA dengan SOYa SHAKLEE - ianya dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavine genistin dan daidzin yang kritikal untuk membekalkan kita dengan keseluruhan manfaat soya.

Sebenarnya soya bukannya tak elok untuk kesihatan, tetapi cara pemprosesannya tu yang menyebankan soya tu tak elok.

SOYA SHAKLEE BUKAN GMO
Shaklee menggunakan proses PENSIJILAN TERSENDIRI yang dikelnali sebagai 'IDENTIY PRESERVED PROGRAM (IPP). Program ini memastikan kacang soya SHAKLEE bebas dari pendedahan perubahan genetik soya itu sendiri. Dari benih sehingga penyimpanannya, komitmen Shaklee sangat tinggi untuk pastikan bahan ramuannya adalah semulajadi dan berkualiti tinggi.

SHKALEE merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Kacang soya terasing yang pertama telah dicipta oleg Dr. Shaklee pada 1970 an. Beberapa ujian klinikal dijalankan dan membuktikan betul bahawa protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan. Kenapa soya?? Kenapa bukan ikan ke ayam ke sebagai sumber protein?? Sebab Utamanya sumber protein dari soya adalah BEBAS LEMAK DAN KOLESTROL.


berminat untuk dapatkan ESP SOYA Shaklee boleh hubungi saya di :

012-5584478 (sms/whatapps)
email : atulrazali@yahoo.com

Free konsultansi dari saya nanti!!


Tiada ulasan: