Khamis, 10 Julai 2014

MIGHTY 3 GEMS SHAKLEE DAN PUASA

Setiap kali sebut je pasal berpuasa pasti semua rasa ada... 'aduhai tak larat, tak bersemangatlah, penatnya,letihlah'..ini semua ungkapan yang biasa kita dengar bila bermulanya bulan Ramadhan.

Mari saya perkenalkan set Mighty 3 Gems Shaklee yang pastinya akan memberi anda pengalaman puasa yang berbeza. Badan anda akan rasa lebih cergas dan lebih sihat ketika berpuasa. Jom berpuasa dengan Shaklee! Belum cuba tak tahu keberkesanannya!!

Set Berpuasa Shaklee atau Mighty 3 Gems Shaklee mengandungi 3 jenis minuman berkhasiat iaitu ESP (Energizing Soy Protein), Meal Shakes dan Performance Drinks.


Apa kelebihan minuman-minuman berkhasiat ini?


ENERGIZING SOY PROTEIN

Sumber protein tinggi yang akan membuatkan anda rasa kenyang yang lebih tahan lama.

MEAL SHAKES 
Sumber multivitamin yang terbaik. Bila kita berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi.

PERFORMANCE DRINKS
Minuman seperti isotonik tetapi tanpa gas. Ianya bagus dalam mengelakkan dehidrasi kulit sebab ia mengurangkan kehilangan bendalir dan menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air. Ia akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan, dan justeru badan kekal rasa segar. Dengan itu, anda tidak akan rasa mudah dahaga. Digalakkan juga diambil masa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan.




SET MIGHTY 3 GEMS

ESP 850 GRAM = RM 150.00)
Mealshakes 544 GRAM = RM 113.75
Performance Drinks 539 GRAM = RM 82.50


TOTAL HARGA : RM 346.25


Jika anda berminat untuk mendapatkannya, boleh lah terus menghubungi: 
 Rabiatul - 012- 5584478(sms/whatsapp/wechat) . 


Pembayaran boleh diajukan pada akaun (MAYBANK) 162405147912 .
Setiap pesanan akan dibuat selepas pembayaran dilakukan. 
Sila berikan butir- butir seperti bukti transaksi, nama penuh, alamat, no telefon dan alamat email.



COD Area : BATU CAVES, RAWANG, ULU YAM, KLCC







Tiada ulasan: