Selasa, 9 Ogos 2016

Set Penyusuan Shaklee

Boleh dikatakan semua jenis vitamin Shaklee adalah feveret saya.Tapi sejak ada si kecil ni, Set Penyusuan Shaklee memang menjadi keutamaan saya.
Dalam set penyusuan ni dah cover hampir keseluruhan nutrien yang saya perlukan.
Ada 6jenis vitamin dalam set penyusuan ni,#Vitalea,#Bcomplex,#VitaminC,#ESP,#Alfalfa dan #Ostematrix.
Korang tahu tak,selain untuk penyusuan, set vitamin ni ada fungsi yang lain juga.
Contohnya,Vitalea,Bcomplex dan Vitamin C ni adalah Set Vitamin Asas untuk kesihatan kita.Memang menjimatkan!! Tak perlu lagi add on vitamin yang lain.
Bukan itu aje,fungsi lain Vitalea ni boleh menstabilkan hb anda juga, tiada lagi masalah anemia.
Kalau fikiran tengah stress telan je Bcomplex ni,fikiran boleh tenang semula.Kalau nak sentiasa bertenaga cari B complex juga.
Nak kulit nampak lembap dan kecutkan jerawat dimuka Vitamin C memang sesuai diamalkan.Kalau rasa nak selsema Vitamin C memang sesuai.Antioksida untuk sistem pertahanan badan kita juga.
ESP pula memang untuk memeriahkan dan memekatkan susu,tetapi ESP ni juga teman penyelamat saya bila tak sempat nak jamah makanan ketika lapar.Membekalkan sumber protein yang diperlukan oleh tubuh badan memang elok untuk kesihatan rambut dan kuku.Nak nampak muka cerah sekata memang wajibler ambil ESP ni.
Alfalfa memang kawan baik untuk penyusuan.Selain memperbanyakkan susu,Alfalfa ni memang khas untuk kesihatan dalaman wanita, kiranya ala-ala macam kacip fatimahlah fungsinya.Kalau badan berangin dan perut kembung pun boleh juga makan alfalfa ni.
Ostematrix pula,memang untuk kesihatan tulang kita,membekalkan sumber kalsium yang mencukupi dalam tubuh badan kita.Selain itu, kalau badan rasa lenguh-lenguh dan susah nak tidur,cepat-cepatlah ambik ostematrik ni memang berkesan.Kalau ada masalah pembuangan pun memang elok diamalkan,kesannye memang cepat,bangun tidur dah terus membuang.
Dengan Vitamin Shaklee ni setiap vitaminnye mempunyai pelbagai kegunaan untuk diri kita.Jadi tak perlu untuk berbelanja besar lagi.Jimat duit poket, kesihatan terjamin.

Nak tahu benefit yang lain? Jangan malu dan segan calling-callinglah saya ye..
Rabiatul 012-5584478
COD: Rawang KL Selayang

#Tsunamishaklee
#ptstim9
#inikisahsaya
#setpenyusuanshaklee
#setkesihatanasasshaklee


Tiada ulasan: