Rabu, 20 Julai 2016

First Aid Kids Semulajadi

First Aid Kids Semulajadi
------------------------------------------
Apa tindakan kita jika tiba-tiba ahli family anda berada dalam kecemasan? Pulak tu, waktu terkena serangan wajtu tengah malam,lokasi yang jauh dari klinik /hospital,tengah bercuti,dalam hutan? Pasti kita akan panik kan?
Bagi family saya,saya sentiasa pastikan Stok First Aid Kids ni memang ada je di rumah dan akan dibawa kemana-mana jika berada di luar kawasan. 3 penyelamat saya ni adalah Nutriferon,Vitamin C dan Herbal Blend.

1. NUTRIFERON
Nutriferon ni sesuai untuk semua sesi keluarga.Kalau ahli keluarga yang dah terkena selsema,batuk,badan dah seram sejuk,demam dan sakit kepala,memanglah cepat-cepat bagi nutriferon ni.Lagipun ia mudah dimakan,hanya koyakkan sachet dan terus telan serbuknya.kanan-kanak pun boleh terus telan,sebab rasa manis dari biji labu memang sedaplah.
Nutriferon ni berfungsi merawat dari dalam dengan membekalkan pertahanan interferon, so badan akan menjadi kuat dan kebal untuk melawan virus.

2. Herbal Blend
Dah namanya multipurpose cream,memang sesuai digunakan sesi keluarga dan boleh merawat pelbagai jenis simptom.Dari golongan dewasa,remaja,kanak-kanak dan juga bayi semua boleh guna.
Krim ni memang saya akan bawa kemana-mana sebab anak saya ni jenis kulit sensitif,kulit ala-ala orang putih ni senang sangat terkena jangkitan.Sesuai digunakan kalau kita terkena gigitan nyamuk,semut,serangga, hama dan ada bintik-bntik merah  memang elok sapu je pastikan surut.
Kalau bayi mengalami ruam di badan pun elok juga digunakan.Bukan itu aje,kalau dah rasa dedar je badan anak macam nak demam je cepat-cepatlah lumurkan HB ni diseluruh badan.
Bagi yang ada ekzema dan terkena chicken pox pun sesuai digunakan.Bagi orang dewasa yang mengalami masalah kulit kaki pecah,kulit kasar,terluka dan terkena minyak panas pun sesuai dengan herbal blend ni.Jangan risau krim ni bebas dari bajan kimia,memang semulajadi.best kan?

3. Sustained Release Vita C Plus
Yang ni memang tak boleh tinggal memang kena sentiasa ada di rumah.lagi-lagi en hubby yang mempunyai hidung yang sensitif mudah kena bersin dan selsema tanpa sebab. Bukan itu aje,kalau rasa nak demam,gatal-gatal tekak,berkahak telan je 2 biji vit c memang akan redakan sakit.

Best tak supplemen Shaklee ni? Bukan aje sebagai nutrisi tambahan pada diri,boleh lagi digunakan sebagai first aid  kids dulu sebelum ke klinik mendapatkan rawatan.

Anda  ingin mencuba? Jom calling-calling ye..

Rabiatul 012-5584478
COD : Rawang KL Selayang

#tsunamishaklee
#ptstim9
#firstaidkidssemulajadi
#vitaminc
#nutreferon
#herbalblend


Tiada ulasan: