Rabu, 20 Julai 2016

Vitamin Ada Dimana-mana

Sejak dah ada baby ni dan pegi koje dengan mr hubby dengan motor,  memang Say NO pada handbag. Bukan apa, kalau pakai handbag,beg susu anak dah tak muat nak simpan dalam handbag,dengan pencil box,buku nota,flyer dan nota shaklee wallet lagi memang tak der space untuk beg susu.Kalau pegang, banyak pula nak kena gendong naik motor,silap hari bulan ada juga yang tertinggal nanti.Jadinya saya lebih selesa pakai beg galas,semua benda boleh simpan.
Tapi bab vitamin ni,saya memang tak  bawa hari - hari ke opis,tapi saya akan simpan stok vitamin yang akan saya makan pada siang hari.senang  tak payah nak refill tiap2 hari.
Set Kesihatan Asas ni (BComp+Vitalea+Vit C) adalah rutin harian saya setiap hari plus dengan Alfalfa untuk support stock susu saya.
Set Kesihatan ni banyak kegunaannya, disebabkan naik motor pegi keje,badan dah terdedah dengan asap kenderan yang berasid, memang patut ambik set ni untuk kuatkan ketahanan badan. Vitalea terkenal sebagai multivitamin san untuk memperkuatkan sistrm pertahanan badan.Selain tu,B Comp ni sesuai kalau saya stress kat ofis dan pening kepala akibat terdedah dengan matahari kat site.Bukan itu aje,kalau ada ada kawan-kawan yang sakit perut akibat senggugut boleh juga berijan B comp ni untuk mengurangkan rasa sakit buat sementara waktu.
Vitamin C pula,selain memperkuatkan sistem imun badan, baik juga untuk kulit.Seharian terperap dalam aircond,vitamin C  ni elok untuk melembapkan kulit juga.Jadi tak derlah masalah kulit kering.
Time weekand pula kalau nak kemana-mana barulah saya pakai handbag,kali ni vitamin saya saya bekalkan dalam pill box.Bila dah ada baby ni,Herbal Blend memang sentiasa dalam handbag.

Anda ingin mencuba? Jom calling-calling
Rabiatul 012-5584478

#Tsunamishaklee
#ptstim9
#setkesihatanasasshaklee
#bcomplex
#vitalea
#vitc
#alfalfa
#inikisahsaya


Tiada ulasan: