Khamis, 10 Oktober 2013

SET PELANSINGAN BADAN

Wah sekarang ni banyak betul set pelangsingan yang berada dipasaran. Tidak kiralah ianya mahal atau murah tapi sentiasa ada permintaan yang tinggi.. Di sebalik kegairahan mencuba produk pelangsingan idaman hati, adakah anda tahu kesan sampingan  long term jika kita mengambilnya tanpa mengetahui adakah produk tersebut betul - betul baik untuk kesihatan kita ataupun tidak...

Saya pun tidak terkecuali menjadi rambang mata bila tengok iklan produk - produk tersebut terpampang di fb, tv ataupun di blog - blog. Saya mula mencari produk pelansingan bila berat badan saya naik mendadak setelah mengalami keguguran kira2 setahun dua tahun yang lepas.. Siapa yang tidak risau jika berat badan dah naik.. kalau ikutkan sejarah badan saya bukanlah jenis cepat berisi tetapi disebabkan faktor tertentu yang tidak dapat dielakkan + terpaksa melakukannye, sebab tulah berat badan mencanak naik dari 50kg terus ke 57kg... huhu sedih time tu coz semua baju + seluar dh xmuat.. tension je..

Saya mula berkenalan dengan produk shaklee melalui adik ipar yang memperkenalkan set kurus shaklee,  saya try set pelansingan shaklee setelah saya cuba diet sendiri  (tanpa sebarang suplimen) yg memang tidak menjadi langsung..haha, 

Alhamdulillah setelah mencuba dengan konsistan akhirnya berat badan saya turun dalam masa 3 minggu dari 57kg ke 55kg.

 Set pelansingan yang saya guna adalah  Set Esp+Lechitin+Alfalfa.. 

Bukan saya sorang je yg mengalami penurunan berat badan tapi offis mate saya pun alami perkara yang sama.. cuma dia mengambil set ESP + Lechitin + Herblax




Bila dah amalkan badan saya rasa ringan je, memang best. Bila try timbang, macam tak percaya je jarum penimbang tu bergerak ke kiri.hehe (maknanya ada penurunanlah..)
Tapi apa yang penting kita kena konsisten makan supplimen ni baru boleh menampakkan hasilnya.. Kalau ala kadar macam hubby saya memang tiada perubahanlah. mana tak nya mulut kata nak diet tapi nafsu melebihi segalanya.. hrmm. jangan mare ye En. Comel ku..haha


Nasihat saya, pastikan kita memahami dangan lebih jelas lagi, apakah konsep utama bagi memastikan berat badan kta tidak kembali kepada bentuk asal.. 

Supplimen Shaklee juga ada menawarkan set pelansingan badan yang selamat dan halal untuk kita. ramai yang dah mencuba dan merasai perbezaannya.




TIPS PENTING:
Program pengurusan berat badan adalah berbeza daripada diet yang extreme. Walau apa jua cara, pastikan kita mendapat pola pemakanan yang betul dan sihat, kurangkang pengambilan karborhidrat dan lebihkan protien, dan pengambilan air yang mencukupi sekurang - kurangnya 3 liter sehari. 
Senaman dan pemakanan yang berdisiplin juga perlu dipatuhi.





TESTIMONI PENGGUNA












so apa tunggu lagi mailah order dengan saya dengan harga berpatutan.. inshaallah

pm: 012-5584478 (rabiatul)




Tiada ulasan: