Rabu, 13 September 2017

ESP Untuk Kulit Cantik Dan Gebu Seperti Artis Korea: The Radiant 4

Memandangkan bulan ni ada promo Set Radiant 4, hari ni Kak Tun nak berkongsi cerita mengenai ESP. Salah satu elemen terpenting yang terdapat dalam Set Radiant 4, iaitu Build (bina) dengan ESP.


Apa yang menarik sangat tentang ESP shaklee ni?

πŸ”˜ESP mengandungi protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan).

πŸ”˜Ia juga diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.Yang penting memang ESP ni rendah lemak dan tanpa kolestrol tau!!

πŸ”˜ESP ni juga diproses pada kadar suhu rendah sebabnya untuk menjaga kualiti protin yang tinggi dalam soya ini.

πŸ”˜Untuk hasilkan ESP ni,  dalam 1 canister mengandungi 850g memerlukan 30kg kacang soya. Dah tak perlu susah beli 30kg kacang soya untuk ditelan ye πŸ˜„.

πŸ”˜ESP ni diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone


Bagaimana ESP Shaklee membantu untuk mendapatkan kulit yang sihat, anjal & cantik?

πŸ”˜Tahu tak korang, setiap hari beribu-ribu sel kulit kita mati/musnah, untuk menghasilkan sel2 baru protein diperlukan.

ESP adalah pelengkap untuk kecantikan kulit kerana ianya mempunyai kandungan protein yang tinggi. Tahu tak korang protein dapat membantu menghasilkan kolagen dalam badan dan seterusnya membantu menghasilkan kesihatan dan kecantikan kulit terjamin.

πŸ”˜ESP Shaklee adalah sumber protein terbaik yang berasaskan tumbuhan, dimana bagi yang mengamalkannya membantu kita untuk :-


🌹Kekal Muda
Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain.

Pengambilan ESP Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

🌹Kulit berseri dan anjal
Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

🌹Memulihkan Pigmentasi
Memudarkan parut jeragat yang sedia ada dan menghalang jeragat bermaharajalela di wajah kita.

🌹Membantu Menghilangkan parut ESP Shaklee bertindak memperbaharui sel-sel kulit dan menghasilkan kulit baru yang lebih cantik dan tegang.

Semestinya pemilihan produk yang betul yang boleh memberikan pemulihan sel dari dalam tubuh badan barulah dapat menghasilkan kulit luaran yang sihat dan cantik.




Nak tahu lebih lagi..jangan segan silu untuk contact Kak Tun ye :-)

 RABIATUL

012-5584478

Cod: Bandar Country Homes Rawang, Jalan TAR, KLCC


Tiada ulasan: