Khamis, 7 September 2017

Kulit Wajah Sihat Dan Cantik Dengan Set Kecantikan Shaklee

Hari ni nak bercerita pasal kecantikan kulit. Bagaimana nak dapatkan kulit wajah yang sihat?

Pelbagai lambakan produk kecantikan yang dah ada dipasaran sekarang ni,tapi rata-ratanya hanya memulihkan dan memperbaiki kulit luaran aje. Apa akan terjadi jika korang stop pengambilan produk tersebut?

Boleh jadi muka yang cantik akan bertukar menjadi hodoh!!

Tak nakkkkk!!

Takutkan?

Sebab apa?

Kerana produk sekarang hanya memperbaiki luaran bukan dalaman. Jadinya carilah produk kulit yang membaiki dari dalam barulah luaran.

Memandangkan zaman sekarang ni ramai yang nak kulit cantik dengan cepat tapi tak selidik dulu bahan yang digunakan,  rata-rata memilih yang produk yang viral dan mempunyai duta yang sememangnya dah cantik... 

Tapi bagi pengamal Set Kecantikan Shaklee ni, mereka akan setia dan setia dengan produk yang mereka amalkan sehingga setiap bulan Set Kecantikan Shaklee ni menjadi pujaan dan terlajak laris dipasaran.. Sebabnya bukan luaran aje yang direpair malah dalaman juga turut mendapat side effect bersama.. Best kan!!



Kenapa? 

Saya terangkan serba sedikit RAHSIA

kedua-dua produk hot ni..

Kebaikan  Suatained Release Vitamin C untuk kulit
🌷Sebagai perlindungan dari Matahari
Vitamin C melindungi kulit daripada radikal bebas yang terhasil dari sinaran matahari.Mengurangkan sun burn yang disebabkan oleh radiasi ultra ungu.
🌷penghasilan Kolagen
Menghasilkan kolagen semulajadi.Kulit boleh menjadi gebu dan warna tona pada muka sekata. Kolagen boleh melembapkan kulit dari dalam dan mengurangksn kedutan dan tanda penuaan.
(Kekurangan kolagen boleh mengakibatkan kulit jadi kusam Dan tidak bermaya.)
🌷Meningkatjan keanjalan kulit Dan mempercepatkan tisu terbentuk. 
🌷Mengandungi DNA dari tindakbalas fotokimia yang boleh menyebabkan perubahan pada warna kulit. Mengelakkan penghasilan pyrimidine dimens yang menjadi punca penghasilan melanoma (masalah kulit).
🌷Membaiki tekstur kulit
Vitamin C membantu kelancaran sistem aliran darah yang berada dibawah kulit membawa oksigen dan nutrien yang menghasilkan kulit yang sihat, untuk elak kulit menjadi kasar dan kering.
🌷Mengekalkan kelembapan
Meningkatkan pembentukan elastin yang menebalkan,melindungi dan memulihkan sel kulit untuk mengekalkan kelembapan kulit.



Kebaikan ESP Shaklee untik kulit
🌷Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan,when anti penuaan, mengembalikan radian kulit Dan kepejalan otot, Dan mengurangkan kesan parut. 
🌷Membaiki pigmentasi, kedutan dan kesan tua
🌷Asid Amino Yang terkandung didalam ESP membina otot Dan menegangkan kulit. Ianya sebagai frame/rangka untuk kulit tegang. 
🌷Berperanan mempercepatkan proses pemulihan pads kulit dan mencerahkan kulit
🌷Bertindak sebagai anti oksida, menggantikan sel kulit yang baru
🌷Melindungi sel - sel dari kerosakan dan mengecilkan pori-pori muka



Rugi kalau tak grab dari sekarang tau!! Banyak lagi manfaat yang boleh diperolehi.

Shaklee Distributor
Rabiatul
012-5584478
Pengedar Shaklee Rawang (COD Bandar Country Homes)
Pengedar Shaklee Jalan TAR/ KLCC

Tiada ulasan: