Selasa, 12 September 2017

Set Radiant 4 Shaklee Untuk Kesihatan Kulit Luar Dan Dalam

CANTIK DILUAR SIHAT DARI DALAM DENGAN SET RADIANT 4⃣ SHAKLEE

Kalau pasal nak cantik,semua orang akan teruja,tak kiralah pompuan ke lelaki ke semuanya nak kelihatan segak dan cantik sentiasa..

Korang memang bertuah sebabnya bulan ni ada tawaran hebat dari SHAKLEE untuk semua pelanggan kami yang hendak kelihatan cantik dan sihat luar dan dalam..

Bagus sangat ke Set Radiant 4⃣ ni?
Belum cuba,belum tahu... Kalau korang nak sentiasa gojes,menarik, nak build up kecantikan, awet muda selalu tanpa secalit mekap, meh cuba SET RADIANT 4⃣.


Sebelum tu korang tahu ke apa maksud RADIANT ni?

RADIANT  bermaksud BERSINAR, BERCAHAYA dan BERSERI-SERI.

Bila korang ambil confirm wajah anda glowing dan shining "like a diamond".


Kenapa digelar Radiant 4⃣?
Sebenarnya ada 4⃣ Elemen yang perlu dan wajib korang ikuti.

🌸Elemen 1
Build -Membina sel baru dengan protein (ESP)
🌸Elemen 2
Moisture -Melembapkan kulit (GLA Complex)
🌸Elemen 3
Protect - Melindungi kulit (Vitamin C)
🌸Elemen 4
Firm - Menganjal / Menegangkan.kulit ( Collagen)



Set Radiant 4⃣ ni terdiri daripada 4 suplemen KECANTIKAN yang tiada tandingnya tau: ESP, VITAMIN C,GLA COMPLEX & COLLAGEN.

Kak Tun teruja juga tau!!

Mari Kak Tun ceritakan kebaikan setiap satunya.

ESP @ Protein
ESP ni memberikan keperluan asid amino yang tak der dalam tubuh badan kita. Ianya dapat nembantu pertumbuhan sel yang sihat, dan membaiki tisu yang rosak dan membina sel baru. ESP ni juga baik untuk hormon kita,bila paras  hormon dah stabil,kulit wajah akan kekal awet muda dan masalah pigmentasi atau jeragat boleh diatasi.

Collagen
Collagen ni salah satu  HOT SELLING produk tau! Makin kita tua, collagen dalam badan kita makin menyusut,sebab tu kulit kita mudah berkedut dan dah tak anjal.. Bukan tu je,Collagen ni juga boleh memudarkan parut jerawat dan jeragat yang degil kat muka tau! Dan yang paling Kak Tun suka bila ambil Collagen kulit muka bewarna pinkish gitu!! :-)

Vitamin C
Siapa yang tak kenal dengan kehebatan Vitamin C kan? Mana taknya Vitamin C ni dapat mengurangkan risiko kulit kering dan kusam. Bukan itu aje, boleh membina collagen dalam kulit,mencerahkan kulit,melambatkan penuaan dan bertindak sebagai antioksidan untuk memerangi radikal bebas bila kita konsisten mengamalkannya.

GLA Complex
Masalah utama bagi wanita adalah hormon tak stabil. Bila hormon tak stabil pelbagai masalah timbul seperti jeragat dan jerawat tumbuh bermaharajalela.. Dengan GLA Complex  Shaklee yang mengandungi asid lemak omega 6 yang dapat membantu memelihara kelembapan kulit, mengurangkan radang kulit dan kulit lebih glowing dan bersinar.

Siapa yang nak miliki kulit cantik, glowing, gorgeous dan sihat bolehlah dapatkan SET THE RADIANT 4⃣ ni..

Apa yang best SET THE RADIANT 4⃣ untuk bulan September ni?

Korang akan dapat Rm60.00 DISCOUNT VOUCHER kalau membeli set ni,tau!! 
Best kan!


RABIATUL
012-5584478

COD:- 

BANDAR COUNTRY HOMES,RAWANG

JALAN TAR / KLCC

Tiada ulasan: