Rabu, 26 Mac 2014

DIET DENGAN ESP

Sape kata dengan ESP tidak boleh turunkan berat badan??



Saya dah amalkan setahun yang lalu, niat dihati untuk kuatkan rahim tapi dpt extra bonuspula bleh turunkan berat badan dan kulit muka pun dah licin dari jerawat yang suka terjah time nak period..

Dulu saya amalkan Herblax+Lechitin utk kuruskan badan, alhamdulillah ada keberkesanannya, tapi disebabkan nak pregnant saya tidak digalakkan amalkan sebaliknya hanya menukarkan supplimen ESP+Alfalfa yang sememangnya baik untuk sistem peranakan kita.

Setiap malam ESP peneman setia, mesti xmiss setiap hari, bila xsempat nk makan malam, minum jer ESP mesti nafsu nk makan tu berkurang.

Sebabnya ESP ni kaya dengan 9 asid amino yg terpenting yg dpt memberi tenaga dengan segera dan mengekalkan tenaga dlm badan kita.
Best x? walaupun anda xmakan malam tapi boleh tampil bertenaga melakukan keje rmh selepas seharian bekerja pada waktu siang..

Bukan itu saje sistem perlawasan pun jadi senang dan mudah. Itu yang saya suka tu!! rasa badan ringannye bila aktiviti pembuangan berlaku setiap hari...

Mudahkan nak kuruskan badan.. tidak perlu pengambilan ubat-ubatan mahupun produk yang tidak tahu kesahihan keberkesanannya.

1 canister = 2 bulan pengambilan

Memang menjimatkan...




Nak order Dan nk tahu lebih lanjut lagi bolehlah hubungi saya di talian : 
012-5584478 (sms/call/ whatapps) Email : atulrazali@yahoo.com
DAPATKAN KONSULTASI PERCUMA DARI SAYA

COD : Bandar Country Home Rawang,Bandar Tasik Puteri, Batu Caves,KLCC DAN Ulu yam

Tiada ulasan: