Isnin, 26 Mei 2014

SET PELANSINGAN SHAKLEE ADA KESAN SAMPINGAN???

Tercari- cari Set pelansingan?

Cer guna en.google, berapa banyak produk yang dikeluarkan setiap tahun? Banyakkan? Dengan pelbagai jenama, sampaikan kita sendiri tidak tahu mana satu yang paling baik untuk diri kita.
Zaman sekarang ramai yang telah mementingkan penampilan diri terutama sekali bagi kaum hawa, betul tak? Perempuan ni tidak sah kalau ada je produk yang terbaru dipasaran terutama untuk kuruskan badan mesti menjadi pelanggan yang pertama untuk mencuba.Tak percaya? Tepuk dada tanya nafsu kita.

Tahukah anda set pelansingan shaklee ada kesan sampingan pada diri kita?

Rasanya siapa yang dah mencuba set pelansingan shaklee ni mesti terkejut bila saya katakan ada kesan sampingan lain.. Kesan sampingan yang macam mana tu ye? Kesan baik ke? Kesan buruk ?

Ha! Jangan rasa cuak lagi ye..memang tajuk ni menyeramkan tapi jangan takut sebabnye kesan sampingan yang saya nak kongsi disini adalah dari Kesan yang baik..

Kesan sampingan baik?

Ha! Tidak percaya? Betul tidak tipu. Nak tahu kesan lain yang anda boleh dapat?

Kesan paling ketara pada kulit wajah kita.. Kulit makin gebu dan lembut je, bukan itu saja malah siapa yang mempunyai masalah kulit kusam, akan berubah jadi lebih berseri, licin dan kemerah merahan.. Best tak?

Bukan itu aje, bagi yang menyusukan anak anda dapat kelebihan lain yang tak dijangka. Pengeluaran susu yang makin meriah dan banyak dari biasa. Wah bukan aje anda dapat bentuk badan yang diidamkan malah anak pun dapat bonus susu extra.

Bukan itu saja, bagi pasangan suami isteri yang sama-sama menggunakan set ini dapat juga extra kelebihan lain. Malu pula nak citer, pendek kata menghangatkan hubungan suami isteri. Selain itu juga alfalfa dapat dijadikan sebagai kacip fatimah bagi si isteri. Bukan isteri saje, sang suami juga dapat meningkatkan lagi tahap kesihatan dalaman mereka.

Tak ketinggalan juga bagi pelajar / remaja ada juga kelebihannya, bukan saja badan comel tapi dapat tingkatkan perkembangan daya fikir dan boleh mengurangkan masalah tekanan.

Nak mencuba set pelansingan Shaklee yang super best ni, jom tengok apa yang disesuai untuk anda.

SET 1 : HEBLAX + LECHITIN + ESP


Khas untuk orang biasa dan ada bajet sedikit


SET 2 : ALFALFA + LECHITIN + ESP


Khas untuk ibu yang lepas pantang dan ibu yang menyusukan bayi


SET 3 : HEBLAX / ALFALFA / OMEGA + LECHITIN + ESP + CINCH MIX 


Khas untuk mereka yang mempunyai bajet lebih.



Sebenarnya banyak pilihan yang boleh diambil dari Shaklee. Maksudnya pelanggan boleh diberi pilihan dalam pelbagai situasi.

Sebagai contoh untuk ibu yg menyusukan bayi, tidak boleh ambil set pelansingan yang sama dengan orang yang tidak menyusukan bayi, so kita tidak perlu risau bayi kita akan dapat effect dari apa yang kita makan.

Antara testimoni yang sudah berjaya menggunakan SET PELANSINGAN SHAKLEE










Anda berminat boleh dapatkan konsultasi daripada saya. Jangan malu dan segan boleh hubungi saya:

iR Rabiatul

012-5584478

Tiada ulasan: