Khamis, 19 Julai 2018

Ikhtiar Untuk Hamil Dengan Set Kesuburan Shaklee

Bila dah kawin sibuk tanya, dah mengandung ke?

Bila dah ada anak, sibuk juga bertanya, bila lagi nak tambah ni?

Siapa pernah mengalami situasi diasak pertanyaan demi pertanyaan oleh makcik-makcik bawang?

Kalau ada tu kita genglah!

Makcik bawang ni ingat nak dapat seorang anak ni senang kot.. Minta terus dapat? Memang idaklah..

Kisah saya kali ni mengenai perjuangan saya untuk mengandung sekali lagi. Sebenarnya saya dah mempunyai seorang anak pada tahun 2009, dan pada tahun 2011 saya disahkan hamil sekali lagi. Tetapi kandungan saya hanya sempat bertahan selama 3bulan sahaja. Saya mengalami keguguran dan saya terpaksa melakukan DnC untuk mengeluarkan janin saya. Sedih sangat masa tu, tapi saya tahu Allah lebih menyayanginya.

Sejak daripada kejadian keguguran tu sekali lagi Allah nak uji kesabaran saya untuk mendapatkan anak sekali lagi.

Selama hampir 6tahun ni dah pelbagai ikhtiar saya lakukan berurutlah, makan jamu (yang ada kelulusan kkm saja) termasuklah dah pergi berjumpa dengan doktor pakar OnG lagi..alhamdulillah result mengatakan saya tiada masalah untuk mengandung dan kilang telur saya memang aktif, alhamdulillah.. maknanya Allah nak saya lebih dekat padaNya disamping mencari ikhtiar yang serasi dengan saya.

Disebalik untuk mencari dan mencuba ubat kehamilan ni, buatkan saya ragu-ragu sikit, sebab saya ni jenis tak percayakan pil ni. Takut beb untuk kesan jangka masa panjang.

Perkenalan saya dengan Shaklee adalah disebabkan oleh Set Kesuburan Shaklee,itupun diperkenalkan oleh adik ipar.

Ok,korang nak tahu Shaklee Effect saya selepas mengambil Set Kesuburan Shaklee ni?

Jom tonton video dibawah..


Diharap dengan perkongsian saya ni, akan membantu sahabat-sahabat saya yang ingin mempunyai zuriat sendiri cuba ikhtiar dengan Set Kesuburan Shaklee ni.

Selagi kita boleh ikhtiar, kita ikhtiar dengan pelbagai cara tetapi dengan mengikut syariat agama kita.

http://vitaminsihatalami.blogspot.com/2017/10/6-tahun-penantian-amalan-dan-ikhtiar.html?m=1

Sebarang pertanyaan lanjut korang boleh menghubungi saya nanti.

Pengedar Sah Shaklee
RABIATUL
012-5584478
COD: Bandar Country Homes,Rawang, KLCC,Jalan TAR

Tiada ulasan: