Sabtu, 14 Julai 2018

Pengedar Sah Shaklee Kawasan Rawang

Hai, salam perkenalan.. Pernah dengar dan tahu mengenai suplemen Shaklee? Saya Rabiatul,merupakan Pengedar Shaklee yang sah.

Anda berminat untuk mencuba,tapi tak tahu nak beli kat mana? Ok, Anda boleh menghubungi saya di talian 012-5584478,saya sedia berkhidmat untuk anda.

Kalau anda yang berada di sekitar Rawang terutama di area Bandar Country Homes, Rawang,Selangor anda tak perlu risau saya boleh menghantar pesanan anda terus di hadapan pintu rumah anda setiap hari.

Bagi yang berada dikawasan sekitar Jalan TAR dan KLCC yang ingin saya cod, pesanan barangan anda boleh dilakukan pada hari bekerja sahaja.

Untuk pelanggan yang diluar kawasan Rawang, anda tak perlu risau ye, jika ingin membuat pembelian, hubungi saya dan saya akan terus buat order secara online dan pihak Shaklee akan menguruskan pesanan anda. Inshaallah dalam masa 2-3hari minimum barang anda akan sampai ke tuannya.

Nak tahu kelebihan membeli dengan saya?

Kalau anda membeli dengan saya, inshaallah saya akan beri konsultasi terbaik untuk diri anda..saya akan guide anda cara pemakanan suplemen Shaklee ni bersesuaian dengan masalah kesihatan anda. Kalau anda mempunyai sebarang masalah, boleh wasap saya,saya akan cuba mencari solusi yang terbaik untuk anda.

Ha!! Tunggu apa lagi, mai lekaih beli vitamin dengan saya! Jom tonton video dari saya..




Rabiatul
0125584478

COD:
Bandar Country Homes, Rawang
Sekitar Jalan TAR dan KLCC

Tiada ulasan: