Khamis, 12 Disember 2013

SET KESUBURAN

Apabila melalui alam perkahwinan, semua pasangan mengimpikan kehadiran cahaya mata bagi mengeratkan dan menceriakan rumahtangga mereka.

Namun ada ramai pasangan yang telah berkahwin lebih dari 2 tahun ke atas, tidak begitu bertuah untuk memiliki anak dari darah daging mereka sendiri. Alhamdulillah...... syukur kepada Allah SWT kepada pasangan yang berjaya memiliki anak2 yg comel dan sihat. Didik dan jagalah mereka dengan baik.

Adakalanya wanita mengalami masalah hormon yang tidak seimbang atau mempunyai lebih hormon lelaki. Salah satu masalah wanita adalah ketidakstabilan hormon yang membawa kepada masalah sukar untuk hamil. Wanita biasanya memerlukan empat hormon penting bagi kitaran haid yang berlaku setiap bulan. Pergerakan dan keseimbangan keempat-empat jenis hormon ini membuatkan seseorang wanita datang haid. Jadi di atas sebab-sebab tertentu, hormon wanita menjadi tidak stabil menyebabkan pengeluaran telur menjadi kurang.


Jom Cuba Set Kesuburan Shaklee yang memang terbukti berkesan pada yang telah mencubanya.. Tapi perlu diingatkan Set Kesuburan Shaklee hanyalah salah satu cara kita berikhtiar untuk mendapatkan anak... Yang penting kita perlu meningkatkan doa pada ALLAH SWT dan MESTI bergantung harap pada ALLAH SWT. Dia Maha Mendengar setiap rintihan kita dan Maha Memberi apa yang di minta..INSYAALLAH..



Mengapa Set Kesuburan Shaklee?
  1. Set ini memperbaiki kebolehan seksual lelaki. Juga meningkatkan nafsu seks.
  2. Menyeimbangkan hormon bagi wanita.
  3. Memberi kesihatan kepada sistem reproduktif. Ini sangat penting untuk pembentukan janin ketika hamil.
  4. Meningkatkan kiraan sperma.
  5. Memanjangkan hayat sperma apabila dilepaskan.
  6. Tingkatkan motiliti sperma dan halang sperma dari bergumpal.
  7. Tambahkan hormon estrogen bagi isteri dan testosterone bagi suami.
  8. Kehidupan di atas katil lebih hangat dan mesra.

Bagaimana Set Kesuburan Shaklee Membantu Hamil?
Set ini mengandungi multivitamin dan multimineral yang berasaskan bahan semulajadi. Merut kajian Harvard Medical School, tahap kesuburan boleh ditingkatkan dengan mengambil multivitamin dan multimineral.


Jom kita lihat bagaimana setiap satu multivitamin dan multimineral Shaklee membantu tingkatkan kesuburan.

Alfalfa
Ini paling penting untuk isteri/wanita. Bertindak seperti kacip fatimah. Juga merawat masalah-masalah 'Miss V' (organ reproduktif wanita) seperti keputihan, kegatalan dan sebagainya.

Vitamin E
Bagi meningkatkan kualiti sperma. Vita E sangat membantu. Menambah kiraan atau bilangan sperma. Juga tingkat kebolehan reproduktif bagi suami. Ia juga membantu melahirkan rasa 'bersemangat' untuk bersama pasangan masing-masing.

GLA Complex
Penting untuk isteri bagi menghasilkan 'cecair kesuburan'. Cairan ini membantu memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hingga lima hari. Selain itu, GLA berfungsi memberi keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan kurangkan kesakitan ketika datang bulan. Juga membantu mengecutkan cyst jika ada.

Zinc Complex
Ini khas untuk suami. Mempertingkatkan kualiti sperma. Juga menambah kepekatan dan kekuatan sperma. Bertindak meransang perbentukan hormon testosterone juga menambah jumlah bilangan sperma.

ESP
Membantu membentuk tisu rahim yang sihat.
Membentuk sel ovum yang sihat dan sempurna bagi meningkatkan peluang persenyewaan.
Mengekalkan tenaga.

Kombinasi vitamin dan mineral Set Kesuburan Shaklee akan beri harapan kepada suami isteri untuk memiliki cahaya mata. Rupa bayi yang comel, tangisannya membuatkan rumah tangga yang dibina bertambah berseri. Jangan pernah berhenti berharap. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui. 


Untuk mendapatkan set kesuburan ni dengan harga diskaun bolehlah hubungi saya di talian 012-5584478 (sms/whatapps). or email di : atulrazali@yahoo.com. Anda boleh mendapatkan konsultasi percuma dari saya.

Boleh COD area: Batu Caves, Rawang dan Putrajaya.



Tiada ulasan: