Jumaat, 20 Jun 2014

HERBAL BLEND CREAM: PASTINYA PILIHAN YANG TERBAIK

Wah teruja kali ni sebab HERBAL BLEND CREAM dah ada kembali!!!!

Sebenarnys produk ni memang terlajak laris! pantang Shaklee announce kata dah ada restok kt HQ tak sampai ke petang dah sold out.. Memang ramai yang memperakui keberkesanan HERBAL BLEND CREAM ni.. dan semestinya yang semulajadi memang menjadi pilihan pengguna sekarang.

HERBAL BLEND CREAM? KENAPA BEGITU ISTIMEWA?
  • Herbal Blend ni, diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi (horse chestnut, bunga yarrow, daunsage, dan juga rosemary).
  • Ia telah diuji secara klinikal bagi melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah, seperti tumit, lutut dan siku. 
  • Ia dingin, bermentol dan tidak berminyak.

APA FUNGSI HERBAL BLEND

1. Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga
Inilah tujuan asal saya membeli Herbal Blend. Anak saya, Haziq memang jenis darah manis,pantang pegi ke mana-mana je mesti dia orang yang pertama kena gigit nyamuk. Bukan sekor dua nyamuk yang datang, tapi banyak pula tu... Yang peliknya orang keliling tak kena gigit, tapi si haziq dah selamat kena beberapa das gigigtan nyamuk..huhu. Sebab tulah saya sentiasa bawa kemana je saya pergi untuk saya sapukan dengan Herbal Blend, sebab gatal kena gigit nyamuk.

2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah
Tumit kering dan pecah sememangnya menjadi masalah saya sejak remaja lagi. Pernah cuba macam-macam jenis krim mahal di farmasi. Tapi, tak berapa nampak hasilnya ditambah pula dengan sifat pelupa untuk sapu kt tumit, lagilah bertambah parah keadaan tumit kaki. Tapi, bila dah cuba memang puas hati. Lembut je tumit tu.

3. Ubat luka / lecur
Boleh guna ganti minyak gamat. Seeloknya ada satu herbal blend dalam rumah, bila ada luka je, cepat baik. Terhiris pisau? Terkena minyak panas? Semua pun boleh...Multipurposelah katakan!!!

4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
Memang dah terbukti, Tiada bahan sintetik dan dijamin selamat. Memang sengsara bila ibu-ibu yang menyusukan bayi memang tidak terlepas daripada terkena luka akibat gigitan si manja, bila ada luka pada puting akibat gigitan anak, pedih yang teramat.. Jadi, lepas ni, ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, kena ada herbal blend di sisi.. :) Herbal blend ni sangat natural, jadi jangan risau kalau untuk bayi kita..Inshaallah..

5. Menghilangkan parut
Kalau ada parut akibat chicken pox atau campak, parut akibat kudis ke cer cuba sapukan herbal blend. InsyaAllah akan pudar dan hilang.

6. Ruam pada bayi
Bayi sememangnya senang terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Bayi kan masih kecil, kulitnya baru sahaja hendak sesuai dengan alam ini. Jadi, sapukan sahaja Herbal Blend. Ia akan melegakan rasa pedih dan insyaAllah akan merawat ruam. Jangan sapukan krim steroid tau! Kesian bayi tu nanti ada kesan pada kulit anak kita.

7. Losyen harian
Saya juga gunakan sebagai losyen harian. Supaya tangan sentiasa lembut.. Herbal blend tidak berminyak. Jadi sememangnya selesa. best kan?




Harga Herbal Blend Cream Shaklee?


Harga sebotol Vitamin RM27.50 (113gram)




Jika anda berminat untuk mendapatkannya, boleh lah terus menghubungi Rabiatul - 012- 5584478(sms/whatsapp/wechat) . 


Pembayaran boleh diajukan pada akaun (MAYBANK) 162405147912 .
Setiap pesanan akan dibuat selepas pembayaran dilakukan. 
Sila berikan butir- butir seperti bukti transaksi, nama penuh, alamat, no telefon dan alamat email.




COD Area : BATU CAVES, RAWANG, ULU YAM, KLCC


Tiada ulasan: