Rabu, 4 Jun 2014

JANTUNG ANDA BERMASALAH? KENALI PUNCANYA!!



Kesihatan jantung adalah satu perkara penting yang perlu sentiasa dipertimbangkan. Sebagai organ yang penting, tidak kira betapa kecil masalah yang dialami oleh janung perlu dirawat secepat mungkin .Oleh itu kita perlu mengenali gejala-gejala yang tidak normal pada jantung kita.

Tanda-Tanda Jantung Mengalami Masalah
1. Cepat letih

Jika kita sering berasa letih dengan mudah maka kita perlu berhati-hati . Otot jantung yang lemah tidak mampu mengepam darah ke seluruh. Akibatnya anggota badan lain seperti tangan dan kaki akan kekurangan bekalan darah dan oksigen.

2. Sesak nafas

Apabila saluran darah tidak melaksanakan tugasnya untuk mengepam oksigen daripada paru-paru ke jantung, darah akan kembali ke dalam saluran darah. Hasilnya, pesakit akan mengalami sesak nafas.

3. Batuk yang berpanjangan.
Batuk yang berterusan boleh menunjukkan masalah dengan jantung kita . Ini berlaku kerana lendir paru-paru yang terkumpul yang menjadikan bekalan oksigen ke seluruh badan akan berkurangan termasuk juga organ-organ penting seperti jantung .

4. Degupan jantung yang tidak teratur

Apabila kadar pengepaman darah ke seluruh badan dan organ jantung tidak dapat mencapai seluruh badan, maka secara automatik ia akan mempercepatkan denyut. Apabila kadar denyutan jantung menjadi cepat jadi degupan jantung menjadi tidak teratur dan perlahan.

5. Mudah lupa

Oleh kerana aliran darah ke otak berkurangan, keupayaan otak untuk mengingati sesuatu telah mengalami penurunan sedikit. Akibatnya seseorang menjadi mudah lupa atau dilihat disorientasi.


Anda ada mengalami masalah seperti diatas? Maka berwaspadalah kemungkinan anda mengalami masalah jantung!! Dapatkan rawatan, bersegeralah berjumpa dengan doktor anda untuk mendapatkan rawatan awal,kerana penyakit jantung merupakan pembunuh No.1 bagi kita..

SUPPLIMEN CoQ10 SUPPLIMEN JANTUNG ANDA!!



Kenapa CoQ10
CoQ10 Health Shaklee mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 ditambah dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang direka untuk ppenguraian dan serapan maksimum.

Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
Jantung kuat dapat memastikan darah dapat dipam dengan lancar ke suluruh pelusuk badan.

Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL

LDL adalah kolestrol jahat. Jumlah LDL yang tinggi akan menyebabkan masalah kesihatan yang serius terhadap sistem kardiovaskular. Kolestrol ini menyebabkan pembentukan plak di dalam saluran darah dan jika saluran darah semakin sempit ini akan menyebabkan serangan jantung atau strok.

Meningkatkan peredaran darah

Apabila jantung mempunyai tenaga mencukupi, darah dapat dipam ke seluruh badan dengan lancar. Hasilnya, semua organ di dalam tubuh kita mendapat oksigen mencukupi.

Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah
Apabila jantung mempunyai tenaga mencukupi, darah dapat dipam ke seluruh badan dengan lancar.

Harga Vitamin CoQ10 Shaklee?

Harga sebotol  hanya RM124.00 untuk 30 biji. 

Jika anda berminat untuk mendapatkannya, boleh lah terus menghubungi 
Rabiatul - 012- 5584478(sms/whatsapp/wechat) . 
Pembayaran boleh diajukan pada akaun (MAYBANK) 162405147912 .
Setiap pesanan akan dibuat selepas pembayaran dilakukan. 
Sila berikan butir- butir seperti bukti transaksi, nama penuh, alamat, no telefon dan alamat email.


COD Area : BATU CAVES, RAWANG, ULU YAM, KLCC



Tiada ulasan: