Sabtu, 17 September 2016

Apa Kegunaan Botol Vitamin anda



Recycle bottle Shaklee

Nak tanya koranglah kan,selalunya bekas vitamin yang tak digunakan tu kome buat ape ye? Buang je ke? Dulu ye saya buang juga semua bekas vitamin yang dah abis guna,tetapi sejak setahun yang lepas terasa rugi pula buang botol vitamin ni terutamanya bekas yang bosar-bosar macam ESP,PD,MealShakes dan Cinch shakes mix.
Jadinye saya recyclelah semula bekas yang ada dalam simpanan saya.
Bekas ni saya buat tabung sedekah saya dan family.Kat dapur pula,saya letakkan bahan-bahan bakery saya macam tepung kek,gula icing, beras pulut..
Bukan itu aje,untuk permainan anak pun saya menggunakan bekas vitamin,terutama permainan macam lego yang mempunyai component yang kecik dan halus supaya tak hilang.

Macam-macam boleh buat dengan bekas vitamin ni,bestkan!! Duit pun boleh dijimatkan..

Rabiatul 012-5584478

#tsunamishaklee
#ptstim9
#recyclebottleshaklee
#sihatsemulajadi
#esp
#mealshakes
#Performancedrink
#cinchshakesmix


Tiada ulasan: