Selasa, 13 September 2016

Shaklee Dimana-Mana:Penghantaraan Yang mudah

Ting!ting!ting!,ada penghantaraan barang shaklee dari kami (gdex).puan/tuan sila sign di sini utk dapatkan barang ni ye..
Selalunya customer saya ramai dari luar Kl/Selangor,memang proses penghantaraan melalui pengeposan.
Sebelum Shaklee perkenal sistem shaklee2u keje mengepos ni memanglah buat sendiri,order barang dari shaklee pastu separate item untuk pelanggan,bungkus, kirim kat hubby untuk proses pengeposan melalui pos laju..Kadang-kadang tu terkejar-kejar jugalah sebab sampai rumah dah malam,settlekan rumah dan anak baru tugas pembungkusan dilakukan.
Tapi sejak Shaklee perkenalkan sistem online dan pembelian dalam talian,memang memudahkan urusan saya.
Dah tak perlu terkejar-kejar untuk proses pembungkusan dan pengeposan,hanya sekali call / klik je proses penghantaran terus ke rumah customer.Best kan!! Shaklee memang memudahkan tugasan saya,adakalanya dapat customer yang cerewet nak urgent sampai bagi limit 3hari dari tarikh order dgn kita, memang pening kepala..nasib baiklah sekarang ni just call,1-2hari terus sampai dekat mereka..fuhh lega bila dpt feedback dari customer barang cepat sampai..
Selalunya proses COD bagi customer yang berdekatan area RAWANG,KL,SELAYANG,BATU CAVES memang selalu je dilakukan..Kami akan cari tempat yang memudahkan kedua-dua pihak senang nak jumpa dan familiar dengan kawasan yang nak diketemu.Almaklumlah saya ni buta jalan juga,tak berapa mahir lagi area yang jarang dilalui,sebab tulah kitaorg akan deal cari location yang masing-masing famiar untuk berjumpa..
Inilah serba sedikit kisah saya dengan proses pengeposan  untuk customer yang saya sayangi..
#tsunamishaklee
#ptstim9
#inikisahsaya
#rabiatul0125584478
#codrawangklselayang
#vitaminsihatalami


Tiada ulasan: