Ahad, 18 September 2016

Sejak kenali shaklee

Sejak kenal dengan Shaklee banyak memberi impak yang besar dalam kehidupan saya dalam pelbagai segi.
Dengan Shaklee saya lebih peka pada kesihatan,nikmati hidup dengan sihat bersama family tercinta.
Dengan Shaklee saya banyak belajar untuk bina keyakinan diri,percaya pada diri sendiri.Yang paling bestnye,kami membantu each other untuk sama-sama berjaya dalam Shaklee.Tiada isu tikam belakang atau upline je yang kaut semua keuntungan.
Bukan itu aje,dengan Shaklee aspek keagamaan dan kerohanian jiwa memang dititikberatkan,setiap perkara yang kita buat dan lakukan hanya untuk keredhaan Allah SWT.
Dengan Shaklee,saya memang beruntung sebab dikelilingi oleh orang-orang yang sentiasa berfikiran positif dan merendah diri, sentiasa mengingati antara satu sama lain.
Dari segi ilmu kesihatan,dulu saya memang tak tahu menahu pasal jenis penyakit,tapi bila dah terjebak dengan Shaklee, banyak ilmu baru yang dapat dipelajari.Setiap ilmu yang diperolehi seboleh-bolehnya nak berkongsi dengan mereka yang memerlukan agar sama-sama kita boleh menikmati hidup dengan lebih baik demi keluarga tercinta..

Rabiatul 012-5584478

#tsunamishaklee
#ptstim9
#inikisahsaya
#sihatsemulajadi
#shakleepilihanku


Tiada ulasan: