Rabu, 14 September 2016

Rahsia Ibu Menyusu Kekal Bertenaga Sepanjang Hari

Aktiviti harian setiap malam,wajib telan semuanya.Dah seharian penat bekerja di office,waktu malam wajib belai diri sendiri dengan Vitamin Combo ni - ESP,Alfalfa,Lechitin,Peppermint Ginger Plus dan Ostematrix.Kalau orang yang tak biasa,mesti hairan awat banyak sangat nak kena telan vitamin ni..Sebenarnya setiap satunya mempunyai fungsi yang diperlukan dalam badan kita.
Saya salah seorang ibu yang menyusukan anak,jadi saya memang memerlukan semua vitamin ni untuk menggantikan nutrisi yg telah diberikan kepada anak saya.
Ibu menyusu seperti saya memang memerlukan sumber protein dalam pemakanan.Dengan Shaklee semuanya mudah sahaja,hanya perlukan 3 scoop bancuh dan shake, dah ready untuk minum..lagipun boleh pelbagai perisa mcm yg saya buat campur dgn susu segar perisa coklat..nyum2 memang sedap.ESP elok untuk saya kembali bertenaga,kurang lesu,perbanyakkan kuantiti susu dan yg paling best baik untuk kulit wajah kita.
Alfafa ni saya amalkan 10biji sehari.Selain untuk penyusuan,alfalfa ni dah jadi macam jamu bagi wanita,alfalfa ni ala-ala kacip fatimah gitu fungsinya.Bukan itu aje,ianya baik untuk sistem penghadaman dan pembuangan.
Kalau nak kurus memang kena rajin makan lechitin ni.Lechitin ni agen terbaik dalam mengumpul segala lemak yang tak diperlukan dalam badan,lagi satu kalau kita mengalami bengkak susu memang cepat-cepatlah makan lechitin,inshaallah bengkak akan surut.
Pappermint Ginger Plus pula saya akan makan kalau perut saya mengalami sakit menyucuk akibat angin.Ibu menyusu ni pantang makan lewat sikit,pasti perut senang masuk angin,bila perut dh masuk angin, inilah fungsi Peppermint ni bila dah makan, serta merta angin yang terkumpul dalam perut akan keluar.Perut akan rasa ringan sangat..
Sebelum tidur wajib ambil Ostematrix ni sumber kalsium terutama bagi ibu menyusu.Kalau badan rasa lesu,lenguh-lenguh,tidur tak lena memang wajib ambik, gerenti pagi esok bila bangun dari tidur,badan akan rasa segar je,hilang segala sakit-sakit badan.Bukan itu aje,sistem pembuangan juga lancar.Setiap hari hanya perlukan 4biji saje.
Bestkan!! Saya dah mencuba dan dah dapat manfaat daripadanya,anda bila lagi?
Saya nak anda rasai manfaatnya bersama..
#tsunamishaklee
#pststim9
#ESP
#Lechitin
#Alfalfa
#PeppermintGingerPlus
#Ostematrix
#sihatsemulajadi
#PengedarRawangKLSelangor


Tiada ulasan: