Rabu, 14 September 2016

Impian Untuk Yang Tersayang Bersama Shaklee

Semua orang ada impian untuk hadiahkan sesuatu yang teristimewa pada insan yang tersayang,begitu juga saya.
Saya ingin hadiahkan sebuah motorbike berkuasa besar kepada my beloved en.suami.Kenapa motobike? Sebabnya en suami suka menunggang motosikal ke tempat kerja berbanding kereta,sebenarnya en. Suami tak suka duduk mengadap jam setiap hari..serabut katanya.Lagipun jarak perjalanan dari rumah ke tempat keje en.suami agak jauh juga.Dengan superbike bolehlah masa perjalanan dari 45minit bolehlah dikurangkan lagi.
Ni sebenarnya tanda rasa terima kasih pada en suami yang menjadi tulang belakang saya, tukang pos barang dan support apa yang saya lakukan bersama Shaklee. Tanpa keizinan en suami mana mungkin saya boleh terlibat dalam Shaklee.
Impian bukan sebarang impian,impian boleh dicapai bersama Shaklee..yang penting saya mesti berusaha keras,menggandakan usaha untuk memajukan perniagaan Shaklee saya..Dengan Shaklee tiada yang mustahil..
Ya Allah yang maha pemurah pada hambaNya,Kau permudahkan urusanku dalam perniagaam Shaklee ni,sesungguhnya Engkau maha pemberi rezeki pada hambanya..
Moga impian saya akan terlaksana suatu hari nanti.mimpi akan jadi kenyataan..amin
Rabiatul 012-5584478

#tsunamishaklee
#ptstim9
#impianbukansekadarimpian
#mylovemyfamily
#inikisahsaya
#PengedarRawangKLSelayang


Tiada ulasan: