Sabtu, 17 September 2016

Si Pemberi Tenaga

"Balik kampung hoho balik kampung, hati riang"

Wow!! Mood beraya dah on, jadinya jalanraya akan menjadi sesak bermula dari hari ini,so berhati-hati ketika memandu ye rakan-rakan fb semua..biarlah lambat asalkan selamat sampai ke destinasi.
Alhamdulillah saya sekeluarga dah selamat sampai Taiping dalam 3.30 pagi semalam,kereta dah mula banyak di highway tp masih lagi bergerak tanpa jam yang teruk.
Saya dan husband suka perjalanan malam sebab cuaca sejuk dan anak-anak tak banyak meragam sebab sepanjang perjalanan tidur saje..
Sebelum bergerak tadi, gabungan #Cinchtea dan #Performancedrink wajib diambil dulu untuk pastikan husband kekal bertenaga, tidak penat dan tidak mengantuk,yerlah disiang hari badan dah penat dengan keje di opiskan...Saya? Oh semestilah joint minum segelas air #cinchtea + #performancedrink ni, mana boleh skip minum,sebab bau aroma cinch tea ni pun dah wangi dan ditambah pula rasa masam orange dari performance drink,memang menyelerakan..lagipun
tugas sebagai co-pilot ni penting sebenarnya,ada keje-keje khas yang perlu dilakukan mcm jadi rakan bersembang,rakan menyuap makanan dan minuman,rakan mengurut tengkuk kalau en husband dah hilang fokus dalam pemanduan.
Ini antara tips dari kami untuk pemanduan selamat balik ke kampung,anda bagaimana?
Semoga selamat sampai ke destinasi masing-masing,amin.

Rabiatul 012-5584478
CID: RawangKLSelayang

#tsunamishaklee
#ptstim9
#tipspemanduanselamat
#cinchteashaklee
#performancedrinkshaklee
#sihatsemulajadi
#inikisahsaya


Tiada ulasan: