Khamis, 15 September 2016

Pertama Kali Jatuh Cinta Dengan Shaklee


Sebenarnya saya diuji dengan dugaan anak.Selepas anak pertama dilahirkan tahun 2009, saya diberi rezeki mengandung pada tahun 2010 tetapi kandungan saya tidak berpanjangan,saya mengalami keguguran..Sejak tu,langsung tiada berita gembira mengenai kehamilan.Pelbagai usaha dilakukan,tapi tiada hasil juga.

Pada tahun 2013 saya mula diperkenalkan dengan Set Kesuburan Shaklee,saya amalkan secara istiqamah sehingga saya sendiri terkejut dengan berita kehamilan saya  pada tagun 2015.Tahun rahmat bagi saya.

Bila dah confirmkan kehamilan saya,saya teruskan dengan Set Kehamilan Shaklee.Alhamdulillah sepanjang consume Set Kehamilan ni, saya jarang terkena demam ke,selsema ke, malah saya lebih aktif dari biasa.Masa pregnantkan yang sulong hb saya dari 2bulan sampai 9bulan memang dibawah paras merah,bacaan semuanya 9aje..sampai nurse nak cucuk sayalah sebab hb terlalu rendah.Memang sentiasa pitam aje..Tapi kali ni tidak lagi,bacaan hb pun cantik,malah dalam usia kandungan 7bulan pun saya masih lagi aktif..masa melahirkan baby saya ni pun senang dan saya tidak mengalami keletihan yang melampau.Dalam pantang hinggalah kini saya masih lagi consume makan dengan istiqamah demi buah hati saya.Bukan apa, khasiat dan manfaatnya boleh dikongsi bersama bayi saya.

Saya memang yakin dengan Shaklee sebab Shaklee diyakini HALAL-sijil halalnya dikeluarkan setiap tahun, dan mendapat kelulusan KKM.

Seiring dengan Moto Shaklee
" ALWAYS SAFE,ALWAYS WORKS,ALWAYS GREEN"

Vitamin Shaklee dijamin tidak mengandungi bahan-bahan berikut:
:-) TIADA PARABENS
:-) TIADA MSG
:-) TIADA BAHAN TIRUAN
:-) TIADA PERISA TIRUAN
:-) TIADA PENGAWET TIRUAN
:-) TIADA BAHAN KIMIA
:-) TIADA LEMAK TRANS
:-) TIADA NATRIUM HIDROKSIDA
:-) TIADA PELUNTUR TIRUAN
:-) TIADA BISFENOL - A
:-) TIADA FORMALDEHID
:-) TIADA PEMANIS TIRUAN
:-) TIADA PEWARNA

Shaklee juga telah melaburkan lebih dari USD250 juta dalam ujian klinikal,penyelidikan dan pembangunan.

Bukan itu je,Shaklee juga telah menerbitkan Jurnal Penyelidikan Saintifik.Ini terbukti Shaklee memang komited dalam keberkesanan produk yang dihasilkan..

Dengan Shaklee saya memang ridak ragu-ragu dengan keberkesanan produknya, yang penting kita berusaha,selebihnya berserah pada Allah swt..

Mari join keluarga besar Shaklee kami,anda memang puashati!!

#sihatsemulajadi
#babyshaklee
#inikisahsaya
#PengedarRawangKLSelayang


Tiada ulasan: