Khamis, 15 September 2016

Set Mighty 3 Gems


Kali ni saya nak bercerita mengenai Set Mighty 3Gems.Set ni mengandungi ESP,Mealshakes dan Performance Drink. Sebelum ni hanya amalkan ESP aje, tapi sejak tahun lepas saya mula mengamalkan fullset M3G ni bila diri ini mengandung 7bulan masa bulan puasa,dan bulan ni 1st time puasa dalam mood menyusukan si bam bam Hannah.
Berpuasa dalam dua mood ni memang menguji ketahanan badan saya. Sebab tu pengambilan M3G ni penting bagi ibu hamil dan menyusukan bayi..Eh jangan salah sangka pula,bukan golongan ini aje yang boleh ambil tau,tapi untuk kanak-kanak,warga emas,ahli sukan memang sesuai ambik set ni juga.
Selalunya waktu bersahur,bangun aje dari tidur sambil tengah panaskan lauk saya akan ambil Performance Drink dulu, dan saya akan ambil 3scoop ESP+ 2scoop Mealshakes sebelum bersahur.Waktu berbuka pula,saya akan minum dulu air Performance Drink segelas bagi mengembalikan bendalir  dalam badan yang hilang sepanjang hari.ESP dan Mealshakes pula saya akan minum selepas menjamah sedikit kuih,sebabnya saya akan solat maghrib dahulu sebelum makan,kiranya untuk mengelakkan perut kelaparan ler.Sebenarnya saya dan husband bergilir-gilir menjaga si bam bam Hannah yang nak berdukung je selepas ambil dari taska, rindu agaknya pada ibunye.

Apa yang best sangat dengan Set Mighty 3Gems ni?

Performance Drink
Flavor seperti oren dan rasanya sedap dan lazat. Fungsinya untuk elakkan diri kita dari mengalami dehidrasi,mengimbangi cecair dalam tubuh badan maksudnya seimbangkan semula proses kehilangan air dalam badan,jadi kita akan kurang rasa dahaga dan haus sepanjang hari.Sebab itu ibu yang tengah menyusukan anak memang sesuai ambil supaya badan tidak mengalami kekurangan air.

Mealshakes
Buka je canister Mealshakes pasti terbau wangian vanilla je, berperisa ala-ala vanilla,lemak,berkrim memang menjadi kesukaan terutamanya anak-anak.Mengandungi multivitamin lengkap dan mempunysi 35% protein yang diperlukan oleh badan.Merupakan nutrisi penting untuk membantu menambahkan berat badan dan selera makan kanak-kanak dan warga emas.

ESP
Ni memang feveret saya sejak dulu lagi.ESP ni rendah index glisemix,maknanya kandungan gula dalam darah terkawallah.Nak bagitahu rahsia ESP ni, kalau dibulan puasa ni mengamalkannya  boleh menurunkan berat badan tau!! Selain tu,ESP ni TIADA sebarang pengawet,perisa dan pewarna yang dibenarkan..memang original dari soya.ESP ni merupakan sumber protein yang sangat penting dalam pembentukan sel baru dalam badan.Bagi yang mengalami gastrik memang sesui ambil ESP ni sebab perut kita skan rasa kenyang sentiasa.Untuk ibu hamil dan menyusu juga wajib ambil bagi memastikan anda kekal cergas dan aktif sepanjang bulan puasa macam saya.

Masih belum terlambat lagi bagi anda yang ingin mencuba Set Mighty 3Gems,lebih-lebih lagi untuk mengejar 10 malam terakhir untuk mendapat malam lailatulqadar..bila badan cergas nak beribadat pun rasa seronok.

Hubungi saya: Rabiatul 012-5584478
COD:RawangKLSelayang

#tsunamishaklee
#ptstim9
#setmighty3gems
#sihatsemulajadi
#kekalcergasdanaktifdibulanpuasa
#ibuhamilibumenyusuwargaemaskanakkanak
#espperformancedrinkmealshakes
#codrawangklselayang


Tiada ulasan: