Selasa, 13 September 2016

Omega oh Omega: Feveret Anak Untuk Tingkatkan Sistem Imun

Omega oh omega!!
Feveret supplemen anak-anak saya.Haziq dan Hannah,dua2 permata hati saya yang memang aktif dan suka mencuba perkara baru.Bila dah dapat benda baru memang akan fokus sampai berjaya buat,kiranya sel-sel otak bergabunglah.
Saya mula perkenalkan omega ni pada Haziq seusia 3tahun, 1st time makan dikunyahnye macam gula-gula, siap minta extra lagi..
Haziq memang suka air,pantang ada kolam ke sungai,laut mesti nk terjun so omegalah sasarannya untuk elak dari terkena jangkitan selsema,demam dan batuk bila lama berendam dalam air.
Hannah pula,dari dalam kandungan lagi dah merasai omega ni,dan sekarang disebabkan dia masih lagi dibawah setahun, khasiat omega ni melalui penyusuan..
Sistem imunisasi mereka pun bertambah baik walaupun seharian bercampur dengan kanak-kanak dan bayi lain di nurseri..
Bab kesihatan anak memang saya titik beratkan,saya tak akan ambil remeh,siapa yang tak akan risau kalau anak sakit selalu..saya sanggup mencari supplemen yang bebas dari bahan kimia demi memastikan anak-anak saya tak akan bergantung pada ubat semata-mata..
Sebab itu saya pilih yang selamat,semulajadi demi masa depan anak-anak saya.
Saya sudah mencuba,anda bila lagi?

#tsunamishaklee
#inikisahsaya

Tiada ulasan: